середу, 22 листопада 2017 р.

Історія Вікусі про фотокнигу

Привіт, я Вікуся, мені вже 3 роки. Моя улюблена Фотокнига – ось ця рожева у подарунковій коробочці з м’якою атласною стрічкою. Вона має кумедну назву звука якоїсь тваринки – «Зенбук»!=) Мені дуже подобається Моя фотокнига: люблю роздивлятися яскраві фотографії, де я граюся і сміюся, тримати її в руках, бо вона дуже м’яка і приємна на дотик. Перегортаючи сторінки я іноді бачу, як фотографії оживають і я знову переживаю ці щасливі моменти. Моя улюблена фотокнига про історію мого безтурботного дитинства. Вона розповідає про мій характер, мої мрії, іграшки та інші важливі деталі, про які я ніколи не хочу забувати. Моїм друзям вона теж дуже подобається, тому ми переглядаємо її разом як мультик про мене =) Мама говорить, що це дуже цінна книга, треба її бережно гортати. А татко говорить, що дитяча пам'ять фрагментарна, тому необхідно зберігати свою історію в надійному місці. Наш сімейний фотограф вміє зберігати історію дитинства, бо в нього є гарний і надійний друг, якого звуть Цифролаб. Мабуть, він чарівник якийсь… , бо дарує діткам і дорослим безцінну радість і береже історію кожного.

_______________________________
Учасник конкурсу "Моя улюблена фотокнига" Gordin Yaroslav