четвер, 2 листопада 2017 р.

Історія однієї фотокниги 📖 або як подарувати радість 😊

Бажання оформити домашні фото в гарну фотокнигу породжувало образи в моїй уяві вже давно. Однак все десь на підсвідомому рівні невпевненість у власні сили та лінь брали гору наді мною. Потрібен був ДУЖЕ сильний поштовх. І, на щастя, така мотивуюча ситуація з’явилася в моєму житті. Через декілька тижнів дружині мало виповнитися 33. Ця цифра вганяла її у відчай, позбавляла гарного настрою та породжувала бажання сховатися десь далеко і нікому не показуватися на очі. Терміново потрібно було щось, здатне подарувати приємні емоції, бажано без перевитрат бюджету сім’ї. І я згадав про фото, зроблені під час очікування нашого сина.
Забувши про свої страхи, махнувши рукою на некалібрований монітор ноутбука, я почав перебирати фото, що назбиралися за час вагітності дружини.
Настав день народження моєї половинки. Я зранку дістав свій дарунок, та ні, думаю, не тільки мій, а й нашого півторарічного сина, який швидко відібрав фотокнигу у мене з рук і зі словами «а це цьо?», поліз до ще сонної мами з моїм сюрпризом.
Щира посмішка на обличчі дружини, поцілунки та обійми, гортання фотокниги… і в цю мить ти розумієш, як легко зробити щасливою кохану людину, ожививши в її пам’яті спогади про неймовірні хвилини життя, які, на щастя, збереженні у невеликій фотокнизі.

Р.S. Ми завжди виправдовуємо свою лінь браком часу чи коштів, однак продовжуємо витрачати їх на повсякденні та одноманітні речі: придбання чергового гаджету, нового дорогого светра чи штанів, та хіба це для нас буде важливим через десяток років? Думаю, ніхто навіть не згадає, в яких туфлях ви ходили на роботу, а от вкладені у фотокнигу кілька годин часу і сотня-друга гривень завжди подарує вам море позитивних емоцій, відновить у пам’яті яскравими барвами, може, вже давно забуті події.
🏆Переможець конкурсу "Моя улюблена фотокнига" - Богдан Харкалюк у номінації "Приз глядацьких симпатій"