пʼятницю, 8 вересня 2017 р.

🇺🇦📷 Етнофотопроект від Світлани Лисцевої

""Бувають ETNOфотосесії, перед якими я особливо хвилююсь, тому що люди приходять особливі... і це саме такий випадок... 😇 
До мене звернулась онука цих чудових бабусі та дідуся, яка вирішила зробити їм подарунок на 63❗ річницю їхнього весілля!!!

Різні були в мене клієнти, але такі вперше )) пану Степану 86! пані Зеновії 82! Але виглядають вони чудово! Життєрадісні та позитивні! Коли я дзвонила до пані Зеновії, то автоматично казала, що скину їй щось-там на вайбер чи фейсбук, на що вона соромлячись відповідала "Світланка, та я ж таким не користуюсь..."))) я просто постійно забувала скільки їй років, настільки молодий в неї голос...))"" - розповідає автор проекту.

pro.cyfrolab.com рекомендую ставити більше +1  для цієї чудової пари